Dans på skansen

Nu har jag (och mamma) varit ute och dansat för första gången (om man inte räknar med alla mormon-danser, men då buggar man ju inte eller nåt). Det var kul, men det var ju inte så många unga där.
Den första killen som bjöd upp mig var jättesnäll, han lärde mig att dansa och var jättebra. Det var kul.

Senare kom en äcklig gubbe och bjöd upp mig, jag sa att jag inte var så bra på att dansa. Och sen när vi började sa han: "Nu fattar jag vad du menade".. Haha, jättetaskig. Det var inte lätt att hänga med, alla dansade ju olika!!

Sen fanns det en snygg kille också, typ den enda unga snygga. Jag spanade in honom innan dansen började. Och gissa vad, sen bjöd han faktiskt upp mig. Och då blev jag glad. Han hette Micke tror jag och var 18 år.  Skitgullig. Han kramade mig efteråt.

Det var jobbigt eftersom vissa killar verkligen var jättesvettiga! Och jag överdriver inte, hela deras tröjor var genomblöta. Sen ska man ju dansa så nära. Så jag blev helt svettig också.

Aja, det var kul. På torsdag ska jag ut igen och dansa igen med mamma och Elin. Får se om vi drar till grönan eller hågelby.
Puss och kram <3


Kommentarer
Antonht

Inte så nice att dansa med ett par svettiga människor ;)

2009-06-22 @ 22:30:19
URL: http://antonht.wordpress.com
Nicole

vadå dans? :) ja fattar ingenting?

dansade du med folk på skansen helt random eller haha? :D<3

2009-06-23 @ 19:52:17
URL: http://nicolea.devote.se
Agnes

Va roligt det låter, speciellt om en snygg kille som man ville dansa med bjuder upp! :D

2009-06-30 @ 14:56:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0