Grattis Elin!! Nu är du "arbetslös" ^^

Nu är jag en aning trött. Gick upp tidigare idag för att kunna hjälpa Elin att fixa håret. Sen var jag till skolan, sen åkte jag hem. Fixade lite här hemma. Efter det åkte jag tillsammans med mamma, pappa och Lena til fredrika bremer. Där vi väntade på utspringet. Alla såg så glada ut. Det verkade vara roligt, jag vill också!!
     Följde med Elin och hennes klass på flaket. Det var grymt kul. Fast öl luktar spya och det var inte kul att få det på sig. Speciellt inte då man fick typ en halv flaska i håret. Alla var ganska fulla, förutom jag och typ Alex och Anton (som är mormoner)..

Vi fortsatte sen att fira Elin här hemma. Elin höll tal. Fint. Fast jag var den enda som visste att hon skulle göra det, och jag hade t.om. hört talet innan. Det var fint!  Släkten kom hit och vi firade även pappa som fyller 60 år idag (den 6 juni). Jag tycker om vår släkt. De är roliga.


Elin, precis efter utspringet. Fin!


Flaket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0