Beep test

På morgonen var jag till tandläkaren, det gick bra.. Jag hade typ fina tänder. Det kändes skönt, jag har ju faktiskt aldrig haft något hål så jag måste ha väldigt bra tänder.

På gympan hade vi beep test. Usch, hatar det.
Jag lyckades springa 2520 meter och sen var jag död. Kunde knappt andas. Det var mycket bättre än förra gången jag sprang. Fast då var jag sjuk och orkade inte så mycket. Då sprand jag 1040.. Så jag har ökat med mer än dubbelt så långt. Kul.

Åkte till min träning sen, men den var tydligen inställd. Så jag fick åka hem igen.
Här hemma åt jag middag med mamma och Elin.
 

Mamma och ludde. <3 jättesöta båda två!



Kommentarer
mamma

Det var snällt skrivet att jag är lika söt som Ludde.

2009-03-25 @ 17:36:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0