Ensam på restaurangen

Ajaj, jag har ätit för mycket nu. Inte bra, med tanke på att jag ska se hur mycket bättre jag blivit på styrka och kondition veckan som kommer (vi håller ju på med en träningsdagbok och nu har vi tränat i 5 veckor, 3 pass i veckan. Så nu var det dags att se resultatet).
     Hur som helst, så tänkte mamma att jag, Elin och hon skulle äta på restaurang ikväll. Så vi åkte till Sholeh och det visade sig när vi kom dit att vi var de enda gästerna. Så vi fick ganska mycket service. Det var skönt.
     Elin och jag tog någon vegetarisk wok, men vi ville ha kyckling i. Så det blev väl inte speciellt vegetariskt. Nudlar och kyckling och grönsaker var vad det var. Gott. Vi åt även efterrätt, chokladmousse och grädde och nån god hallonsås.

Imorn börjar skolan, tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0