Ingen bra dag?..

Jag började dagen med att gå upp 5.20. Det är nog därför den här dagen inte blivit något vidare. Varför jag gick upp så tidigt var för att jag skulle hem till Emmie och gratta henne på morgonen, hon fyller 15 år idag. Så min snälla pappa körde mig dit, vi hämtade även upp Lotta i Jordbro.
     Såklart var det roligt att komma hem till Emmie och sjunga (med otroligt vacker morgonröst) och äta kladdkaka som Lotta gjort (otroligt god!). Men det gjorde att jag blev ganska trött resten av dagen.

Bl.a. gick det jättedåligt för mig på min träning. Jag skadade mig tusen gånger typ. Där jag skadade mig som mest var faktiskt på den enklaste övningen. När vi skulle hjula. Jag råkade glida, så jag landade spikrak på rygg på golvet. Det gjorde ont! och jag tappade andan. Men jag har lärt mig att inte bli ledsen. Jag börjar vänja mig vid smärta faktiskt.

Nu ska jag kanske öva lite inför talangjakten (eller auditionen inför talangjakten). Eller jobba matte eller nåt..
puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0