Stress och gympa

Idag vaknade jag 7.55 och fick panik. Jag hade ställt klockan på 6.30, men vaknade inte. Jag tror inte den ringde alls, jag brukar ju alltid vakna annars. Men hur som helst flög jag runt här i huset som en yr höna och försökte tänka klart. Och jag var jättesur. Klockan 8.00 skulle nämligen Linneas pappa hämta upp mig. Vi skulle åka till Lillsved (ligger i värmdö och det tar typ en timme att åka dit) för att träna gympa.
Men jag hann. Till frukost blev det en banan (det kändes inte bra att träna på halvtom mage måste jag säga) och jag fick skippa att duscha, så jag var jätteäcklig i håret.

Men det var kul att gympa. Jag lärde mig göra handvolt ganska bra och min frivolt kändes bra. Jag gjorde bara illa mig en gång, på hakan.

Ha det bra, nu ska jag plugga som en galning.


Kommentarer
hanna

tack så mycket, vad glad jag blir! :) haha ja, det kommer nog inte dröja alltför länge förrän jag gjorde detsamma:p jag har bott själv i tre år så man har ju vant sig, tycker det känns jättevuxet när kompisar flyttar hemifrån men själv tänker man inte på det. Jag var tvungen för att mina föräldrar bodde på landet och det var så jobbigt att pendla, men hade gärna bott hemma några år till så passa på och njut;) kram

2009-03-17 @ 23:04:48
URL: http://littlesweden.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0