Kul helg <3

Den här helgen har varit ganska rolig än så länge. Det tråkiga har man skjutit upp, dvs. att plugga. Jag borde verkligen göra det nu. Men jag ska bara skriva ett "kort" inlägg först.
     Igår följde jag med in till stan för att gratta Elise. Elise hade ingen aning om varför vi alla följde med till stan och hon hade ingen aning om att vi skulle bjuda henne på restaurang sedan. Trots att jag är extremt dålig på att ljuga märkte hon inte att vi hade nåt på gång. Jonna och Jenni tog ett tidigare tåg för att kunna gå och boka platser på restaurangen och vi fick ta ett senare tåg. Sen drog vi med Elise till H&M.. 
   
Hur som helst, på restaurangen befann vi oss i drygt 3 timmar, gissa om vi rullade därifrån sen? Det var nämligen buffé så vi fick äta hur mycket som helst. Och vi var väldigt flummiga. Kul!
Vi åkte sen hem till Elise för att sova där. 
     Ni kan läsa mer om det på Elises blogg.

Och idag har jag varit hos Freja och vi skulle plugga men det blev mest att jag sov..
aja, ha det bra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0