Dagen..

.. började med ett hemskt nationellt prov. Fysik! Det gick verkligen inte något bra. Dessutom varade det i 2 och ½ timme!

Sen hade vi musik. Då övade vi på vår avslutningslåt, Hard to say goodbye.

Sista timmen fick vi tillbaka våra matteprov som vi gjorde igår. Jag blev sur, för jag ville ha mvg i matte, men nu kan jag inte få det. Bara för att jag gjorde fel på nån uppgift på det här provet och bara fick vg som resultat. That sucks. Men aja.

Sen blev jag på lite bättre humör. Bara för att vår matte- och no-lärare är så himla rolig. Vi ska snacka lite sexualkunskap bara för att alla vill det och vi ändå inte har något annat att göra på no:n.
     Så hon tar fram en kondom och först sätter hon i båda händerna i den och snackar om att den är töjbar och allt. Sen utan förvarning drar hon den över huvudet och blåser upp den m.h.a. näsan. Hjälp vad vi dog av skratt.

Imorgon slipper jag skolan, då drar jag och alla sveriges kamratstödjare till skansen!!

Bye bye


Kommentarer
Anonym

Det var lite kul faktiskt :D

2009-05-13 @ 18:21:59
julia :)

Haha :P :)

Folk, skriv vem ni är snälla? xD<3

2009-05-16 @ 17:29:13
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0