De senaste dagarna...

Har haft fullt upp senaste dagarna. Så jag har inte hunnit skriva. Men nu tar vi ett genomdrag om vad som hänt:

Onsdag:
Vi hade vår musikal, det gick jättebra. Första och andra föreställningen gick lite sämre än den sista. Det var lite krångel med ljudet och ljuset och allt sånt. Jag fick hoppa in och ta Elises solo eftersom hon inte hade någon röst (det var inte så jättemycket, en rad att sjunga 3 gånger). Det var kul för mig, men tråkigt för Elise.

Torsdag:
Vanlig skoldag, blä. Sen firade jag valborg med Elise, Jenni, Jonna och Amy. Det var jättemysigt (första gången jag inte var med familjen på valborg). Vi var och grillade på dalarö.
     Jag sov sen över hos Elise.


Elise och Jonna vid elden. 

Fredag:
Vaknade hos Elise. Vi var jättetrötta. Och det var jobbigt att behöva gå upp tidigt. Jag behövde nämligen åka hem tidigt, för jag skulle övningsköra med pappa. Övningskörningen gick helt okej, jag övade att köra runt koner och körde ut lite på vägarna också. Mötte flera bilar, cyklar, mopeder.
     På kvällen var jag på bio med Miranda och Emmie. Vi såg 17 again och den var jättebra! Vi hade jättemysigt. Sov sen över hos Miranda.

Lördag:
Jag var tvungen att gå upp tidigt även idag och jag var om möjligt ännu tröttare. Idag skulle jag titta på Elins dansuppvisning.
     Första föreställningen var kl. 9.30. Då var det "mini-showen". Elins och Emmas grupper uppträdde. De var jätteduktiga! Fast vi satt långt bort så det blev inga bra bilder...


Innan nästa föreställning var jag med mamma hem till mormor och morfar och tejpade inne på deras toalett (där vi sedan, efter andra föreställningen målade).
Andra föreställningen började 11.30. Vi kom dit ca 11.10 och stod nästan längst bak. Ändå fick vi bäst platser allra längst fram!

Elin dansar

Söndag:
Pluggdag.



Kommentarer
Anonym

dansade dom thriller dansen?? :O

2009-05-03 @ 19:27:20
URL: http://hairlessmonkey.devote.se
Camilla

Skit du såg mig dansa ju :O



Föreställningen 11.30 då va jag med i guldkompassen :P Precis där du satt stod ju jag typ :O Ljusrosa mjukisbyxor, vit långärmad och turkost linne :O Skit asså jag visste inte att du var där :O



kram<3

2009-05-04 @ 19:45:12
URL: http://eagerbucket.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0