Friidrottsdag på torvalla

Idag har jag varit hela dagen på Torvalla och haft friidrott. Det gick inte så bra för mig, kunde gjort bättre. Men det gick väl ändå helt okej.

Längd= 3.20
Kula= 5.50
100 m= 16.70
Höjd= 1.15
Spjut= 11.30

Nicole, Sabina, Calle och David sprang stafetten. Vi ledde hela vägen, men sen kom 9f om oss i slutet. Eller ja, det var otroligt lika. David och Alex satte ner foten exakt samtidigt. Men Alex lutade framöverkroppen, så då vann dem.

När de skulle ropa ut vilka klasser som hade kommit 1:a, 2:a och 3:a av alla 7:or, 8:or och 9:or hade jag och alla från klassen inga höga förväntningar. Vi tänkte att vi kanske kunde komma 3:a, men det gjorde vi inte... För vi kom 1:a!!!!  Helt otroligt. Jag skrek så jag fortfarande har ont i halsen.
Bra kämpat klassen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0