Konserter

Konsert imorn med kören. Jag är inte så värst taggad. Jag känner mig sjuk (på något sätt lyckas jag alltid bli sjuk till alla konserter.. Det är någon inbillning eller nåt)...
     Ska sjunga en sololåt och spela piano och sjunga även där. Och så har jag massa stämmor. Så man hör ganska mycket av mig, därför får jag inte vara sjuk!

På onsdag är det gospelkonsert. Är inte taggad inför den heller.  Har inget solo.. Har inte ens några kläder! Och det här är vår sista konsert!!! Så jag måste vara taggad...

Vi fick ställa in konserten på torsdag för att det var för lite folk, så det blir bara den på onsdagen. Men det är lite skönt.


Kommentarer
Nicole

Är det säkert nu att det bara blir onsdag? :O skönt.. men ja kanske inte ens pallar va me :S..



sv: hihi tack ja tyckte också de blev lite coolt :)



sv2: njae, det beror på vad det blir för lockar, men ja tycker för det mesta att de e fult (a) <3

2009-05-25 @ 19:00:39
URL: http://nicolea.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0