Köra

Idag körde jag runt lite i området. Det var kul, det börjar gå bättre. Dock fick jag lite panik då jag skulle vända på en vändplats och det var fullt med bilar och folk. Men jag fixade det. Pappa hjälpte mig lite med ratten bara.

Pappa sa tidigare idag att jag kunde åka med honom imorn till skolan. Sen sa han: "om inte du vill köra förstås". Jag sa ja, men jag trodde han skojade!!
     Men det gjorde han tydligen inte. Så imorn ska jag köra till skolan, får se hur långt jag kommer.  Jag har ju aldrig kört i en rondell, eller ute bland jättemycket bilar. Jag har bara kört runt på lite onödiga ställen. Men det är kul om jag klarar det.  Annars får han ta över.
     Det är lite roligt, för jag läser boken Innan jag dör (sorglig) och hon är lika gammal som jag är och har tagit exakt lika många lektioner med hennes pappa (5 st). Sen åker hon ut själv och kör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0