Kyrkan <3

Har varit i kyrkan ikväll, mysigt som vanligt. Timmy kom dit och det är alltid lika kul när han kommer eftersom man ser honom så sällan.. Ja, nu kommer jag ju se honom en del.
Aja, det var mysigt i kyrkan. Vi fick testa på lite "tankeläsning" och andra kluriga saker. Usch vad jag hatar att jag inte kommer på svaret. Sen blir jag glad när någon berättar för mig.

Sen ville jag ha en andakt (för att det typ är det bästa som finns). Fast jag har typ ingen röst!  Men Henrik sa att jag kunde hålla i den. Så då tänkte jag att jag inte skulle vara feg. Jag känner ju alla så det är inget farligt. Jag valde ut en berättelse att läsa ur boken Det är aldrig kört? (som jag tror den heter). Den är jättebra! Sen sjöng vi lite och bad. Alla fick be, tyst eller högt. Jag bad högt. Lite läskigt, men jag hade ju bestämt mig för att inte vara feg så..

Det var typ det. Fick skjuts av Henrik hem, skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0