Dansen

Idag har varit en tuff dag. Började dagen med andra delen av spanska provet (första delen var igår. Idag var det hörprov, som inte gick så jättebra). Sedan flöt dagen på och sista lektionen var gympa, vi hade beeptest. USCH!! Jag blev helt chockade när jag märkte att man inte fick vila emellanåt som vi brukade få i brandbergen. Jag bestämde mig för att klara upp till nivå 7 men gick av längden innan (blev sur när jag upptäckte att det var så lite kvar). Bättre nästa gång!!

Sedan åkte Freja med mig hem ett tag, vi åt lite mellanmål. Kunde inte vara hemma så länge för vi skulle iväg på ledarsamling.. Men när vi kom till S:t Eskil var det ingen som var där. Jo, efter ett tag kom Mattias, men efter en halvtimme började vi tycka att det var skumt. Då kommer Cribba och säger att det är i vendelsö (själv kom han dit för att han trodde det var ledarutbildning, men han hade också fel). Fail på det!! Aja, jag drack lite glögg innan jag begav mig till dansen (hade ändå bara tänkt vara med en timme och det var kul att träffa Mattias som jag inte sett på ett tag ^^).

På dansen gick det ganska bra. Jag och Linnea fick värsta speciella platsen!  Ska vara strålkastarljus och allt på oss i slutet. Fett coolt. Det var nämligen så att vi lottade om det och jag valde rätt lott. Hade jättemycket tur idag. På bussen hem träffade jag på en trevlig busschaufför som släppte på mig utan att ta stämpel, fast jag la fram biljetten den här gången. När jag sa att jag skulle till brandbergen och räckte fram biljetten, tittade han på den (och kollade på gamla stämpeln som jag tog för nån vecka sen) och sa att det såg bra ut. Han var jättesöt, en liten gubbe som verkligen verkade känna sig nöjd med sin insats med att släppa på mig. Och jag blev glad av det (trots att jag ändå var tvungen att betala i brandbergen).


Jag och Linnea (ungefär hur vi tänker se ut på uppvisningen)


Kommentarer
Elin

Hehe, lite fjortisvarning på bilderna tycker jag :P

2009-11-27 @ 18:57:51
URL: http://elinpelin19.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0