Otursdag!

Idag har jag seriöst haft en hel del otur.

* Jag ramlade när jag skulle gå av från rullbandet på gymmet (det var dels för att jag var helt slut efter att ha sprungit i 20 minuter (jag har jättedålig kondition!!!) men även för att jag är allmänt klantig).

* Jag gick in i saker och vinglade omkring (efter passet på gymmet)

* Jag märkte att jag ligger lite efter i vår dans och vi har uppvisning om några veckor. Men jag måste gå tidigare från träningen för att jag tänkte vara smart. Jag har ju inget plus-kort, för jag hade inte råd den här terminen och tänkte spara in.
     Träningen slutar 7 och busskortet gäller till 7, men de brukar vara snälla och låta mig åka mig 10 över 7. Det är inte så mycket. Men eftersom vi måste byta buss blir det att bussen som jag tar från brandbergen går halv. Och då är det lite tveksamt.. Men i alla fall, det var därför jag tänkte att jag går (eller ja, nu fick jag kuta för att hinna med bussen) till söderbymalmsskolan och tar bussen därifrån. Den gick 19.08 (tidigare än den som gick 19.11 så det borde de väl godkänna). Såklart (!) har jag otur och får ett fett grinig busschaufför som säger att den gått ut. Då blev jag sur!!


Men det var typ detta som var otur.

På dansuppvisningen ska vi ha temat "Glam punk". haha, kommer bli kul. Sök på google efter bilder så får ni se hur jag typ ska se ut. Kanske lite nitar och skuggade ögon och trasiga jeans?

Puss. Nu blir det mer historia plugg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0