Spruta!!

Aj min arm. Dags att klaga lite nu då.

Idag tog jag mod till mig och tog svininfluensansprutan tillsammans med Natascha som också var rädd. Usch, hatar sprutor! Kan inte ens kolla på dem. Vi fick vänta på att få ta sprutan i ca 2 och ½ timme.. Jobbigt. Dessutom hade jag bestämt mig för att jag inte fick gå på toan innan jag tog sprutan (för att då skulle jag ta sprutan lättare och bara vilja gå och kissa, det funkade förra gången) men det ledde till att jag och Natascha var sjukt (!!) kissnödiga sen.
     Skolsystern tog sprutan så fort att jag inte ens hann slappna av.  vilket gjorde att det gjorde en aning ont att ta den. Efteråt hade jag världens humörsvängningar. Först började jag nästan gråta, sen blev jag jätteflummig, trött, jätteflummig och sen trött igen.. Nu har jag ont i armen.




Hoppas jag inte blir sjuk imorn, för jag ska skriva prov då!

Godnatt


Kommentarer
Mormor

Det är kanske roligt få en kommentar trots att vi träffades i går. Tack för senast för resten. Det var så gott och trevligt och gjorde absolut ingenting att jag blev jumbo. Tänk att du reagerade så för sprutan! Var det psykologiskt tror du? Förlåt att jag klappade dig så hårt på den onda armen! I dag är Morfar på teatern så jag kan öva adventspsalmer i lugn och ro utan att störa! Kram på dig lilla bomullstuss! Mormor

2009-11-21 @ 14:39:22
julia :)

Tack själv, det är så kul när ni är här!

Ja, jag vet inte. Jag har bara skrämt upp mig själv mer och mer under åren, det är väl så med fobier. Ja, det gjorde lite ont mormor men det är lugnt (du gjorde det i alla fall inte med flit som flera andra gjorde).

Åh vad roligt. Jag brukar också passa på att spela och sjunga när jag är själv (fast jag kan ju reglera volymen på mitt piano).

puss <3

2009-11-21 @ 21:03:00
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0