Trött!

Idag har jag knappt gjort någonting! Jag vaknade klockan 12, gick upp för att äta frukost. Sedan åkte jag och pappa till jordbro för att övningsköra. Det gick inte så jättebra tyckte jag, det var väl ett antal månader sen sist.

Sen när jag kom hem la jag mig på sängen bara för ett tag. Men såklart somnar jag och ligger där tills klockan blir 19.00. Då klagar pappa på mig att jag måste gå upp. Och så äter vi middag. Det var jättegott, kött med paprika, ost och massa mer fyllning och ris med ägg m.m.. Pappa hade ansträngt sig jättemycket.

Efter middagen har jag bara segat, suttit och kollat på skidhoppning på tv, hjälp vad läskigt!! Och suttit inne här på datan, snackat med syrran.  Snart kommer hon hem!!


Kommentarer
Linnea Norberg

du är inte ensam.. jag är varit trött! Och spanskaprov på tisdag :(

2009-11-22 @ 15:12:00
URL: http://frialinnea.blogspot.com
Elin

Va duktig pappa är. Hälsa honom det ^^



Jaa, synd att vi inte kunde spela klart backgammon :( fast det kanske var lika bra.. såg ut som om du höll på att vinna :P

2009-11-22 @ 19:43:33
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Mormor

Hej Julia! Var inte ledsen för att du sover. Kroppen tar ut sin rätt och ni ungdomar verkar inte veta vad ni skall använda natten till! Så det är bara bra att du sover n å g o n gång om det så blir på dagen. Ja, Pappa är en dängare på mat, det har jag förstått. Förstår att du också räknar dagarna tills Elin kommer hem. Men nu efter första advent tror jag tiden gär fortare på något sätt. Pussar i mängd från Morfar o mormor.

2009-11-24 @ 09:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0