Ja tack! :D

Nu blev jag glad, mamma kom in till mitt instängda rum (där jag sitter och försöker koncentrera mig) och frågade om jag ville ha en svampmacka. Klart jag vill ha det, jag kände svampdoften direkt när hon öppnade dörren till mitt rum. Pappa var nämligen ute och plockade svamp imorse efter att han kört mig till skolan. Och nu står han och steker dem.  
Fast roligast är ju att gå ut och plocka själv. Man blir så glad när man hittar nåt. Speciellt kantareller!! Och så blir man så irriterad på alla gula löv 

Nu önskar du att du var hemma, right Elin?


Kommentarer
Elin

Jag vill också ha en svampmacka :'( ! Och jag vill också följa med ut i skogen och plocka svamp!



Går det bra med plugget till spanskprovet? Du kan ju alltid fråga något ;)



<3

2009-10-06 @ 19:35:46
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Mormor

Förstör inte glädjen för mig! Puss och kram lilla gotlandsruss! Mormor

2009-10-07 @ 09:01:32
Anonym

En svampmacka vore inte dumt! Kanske vi kunde få det nästa gång vi kommer? Puss och hej lilla bomullstjej!

2009-10-08 @ 08:27:58
Anonym

Julia! Händer det inte något i ditt liv längre eller är det för stort och omvälvande för att berätta? Hörde av Mamma att du packat för Spanienresan! Önskar er allt gott! Sätt fram en stol och en tallrik för mig också! Puss puss! Mormor

2009-10-12 @ 09:34:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0