Jag är seg på att skriva inlägg, jag vet!!

Ja, tänkte skriva lite innan jag åker till spanien. ca 12 timmar kvar tills jag åker hemifrån och beger mig till spanien. Får äntligen träffa syrran igen!! Ska bli sjukt kul.

Ska berätta lite om helgen. I fredags var jag med Freja typ hela dagen. Efter skolan åkte vi ner till raman för att bli fotade av Nordis. Det var kul, lite kallt dock. Sen hade det hunnit bli så sent och mörkt (vi höll på dö när vi fick gå ca en kvart i den mörka, leriga skogen) så jag fick stanna hos Freja och sova där. Det var mysigt.
På söndagen var jag på en spelning i gula villan, kollade på alla jag känner som spelade. Bland annat Emmie som sjöng jättebra fast hon var sjuk!!

I går (måste jag bara säga) gick jag och la mig extremt tidigt, halv 9!! Ni anar inte hur skönt det var och hur mycket jag behövde det.

Snart ska jag iväg till kören och sjunga lite, sen ska jag packa klart och sova lite. Sen åker jag!!!

Några "Modellbilder"

Läskiga ögon...






Förälskad i trädet?




Freja, så söt så söt! <3






Galet fin bild!!



Kommentarer
Mormor

Tack för inlägget! Det är inte klokt så lika du och Freja är! Det måste vara många som tar er för tvillingar! Alldeles nyss läste jag rapport från Spanien. Ni verkade ha jätteroligt! Vi får väl hoppas att tiden går sakta för er där nere. Skall bli roligt höra om alla äventyr när ni kommer hem! Pussar o kramar från Morfar o mormor

2009-10-15 @ 09:09:16
antonht

Diggar bilderna ;)

2009-10-15 @ 15:00:53
URL: http://antonht.wordpress.com
Linnea Norberg

Åå vad fina ni är! Ni har båda jätte vackra ögonfärger! :D <3

2009-11-22 @ 15:10:36
URL: http://frialinnea.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0