Dans

För att slippa undan från skolarbetet ett tag drar jag mig nu till bloggen. Måste skriva klart en läslogg tills imorn (typ som en bokrecension för er som inte vet), det är lite tråkigt. 
    
Sedan (min svenska lärare tvingar mig att säga sedan, man får inte säga sen) har jag uppdaterat mig lite inom nyhetsvärlden. Jag SKA ha bra på nästa nutidsorientering!!
     Det var ett rån med en stulen helikopter, lät inte alls bra. De hade stulit upp emot 1 miljard kronor!! Vilket kan göra det svårt att ta ut några kontanter. Fast det drabbar ju inte mig, för jag har ju inga pengar att ta ut!

På dansen i alla fall, var det kul. Om jag inte sagt det förut (men det har jag väl så senil som jag är) så dansar vi till låten Please don't leave me med Pink. I den dansen ska jag både bli sparkad i ryggen och släpad längs golvet, låter kul va?

Aja, tillbaka till pluggandet.

 



Kommentarer
Joachim<3

haha du e ju van o få smällar, om inte sparkar i ryggen, så från träd i ansiktet? ;)

2009-09-23 @ 23:31:34
URL: http://djchrizzie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0