Händelserik lördag

Nu är jag helt slut efter en otroligt rolig lördag igår. Vaknade tidigt (kl. 9.00) och åkte till handen där jag träffade Elise och Jenni, vi åkte sen in till stan. Där gick vi till grönan (de med tele2 fick gratis inträde, gratis glass och en gratis åktur till insane). Det var jättekul!!
Efter grönan gick vi och åt mat på Moda café. Det var jättegott och mysigt, något jag rekommenderar. Ligger brevid h&m vid T-centralen.

På tåget hem sen fick vi plötsligt väldigt roligt då det kom in några killar i bara kalsonger och soppåsar. Vi dog av skratt. De hade typ som en nollning fast med deras hockeylag.
De sa att vi skulle hoppa av i Trångsund och följa med dem till deras hockeyhall, för de skulle få 3000 poäng för alla oss (de hade typ som en poäng-jakt). Vi var tydligen värda lika mycket som 10 planscher eller en vägskylt, var. Haha. Jättekul var det i alla fall.

Efter det åkte jag direkt hem till Lotta där jag var med tjejerna och åt middag, efterrätt, kollade på stardust och hade det jättemysigt!!

Blondies. <33


"Du kan få vara vår mormor". Haha, jättesöt. En tant och hennes barnbarn som frågade om hon fick komma in på våra "comviq-inträden".


Moda café. Underbara kakor!! <3


Haha, det var roligt.


Mys med tjejerna <3 underbart!

puss



Kommentarer
Anonym

Ursäkta Julia men vad i all sin dar är insade för något, som du tycker det är så roligt att åka!! Du verkar ha det roligt om dagarna! Hinner du med skolan och läxorna? Lustigt att du blivit bekant med Ida. Vi har pratat mycket med hennes pappa och även träffat hennes mamma och fått gå in i huset och titta. Ja visst var det tjusigt och originellt! Världen är liten! Puss o kram! Mormor

2009-09-13 @ 14:49:58
Julia :)

Mormor, "insane" är en åkattraktion på Gröna Lund, den nya berg- och dalbanan.

Jag hinner knappt med läxorna. Men det löser sig.



Ja, världen är verkligen liten.

puss

2009-09-13 @ 15:19:12
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Anonym

Tack för förklaringen (närmare pr telefon). Skulle nog aldrig våga mig på den (berg- och dalbanan alltså). Puss puss! Mormor

2009-09-13 @ 17:14:04
Elin

Vilka kap Julia ;).. så klart man följer med dom till hockeyhallen ;P

2009-09-13 @ 19:03:25
ElisÄ

de va jättekul <3 :D

2009-09-14 @ 00:07:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0