Litet snabbt inlägg

Har inte tid att skriva. Eller inte orkat i alla fall, men jag har gjort mycket roligt sen sist. I helgen hade jag två tjejkvällar, fast för ovanligthetens skull var två killar med på båda (en på fredagen och en på lördagen alltså). Det var jättekul! Såg en bra film med mamma igår, "Hitch" hette den. De sa massa bra saker i den. T.ex. "Life isn't about all the breaths you take, it's about all the moments that take your breath away", väldigt fint!

Sedan har jag inte gjort så mycket. Kommer tvingas gå upp tidigare varje dag för att gå ut med Ludde den här veckan (eftersom pappa är i spanien och det bara är mamma och jag hemma). Lite jobbigt, men det funkar.

Tror jag fick Mvg på mitt historia-prov om jag fattade rätt. Blev jätteglad!! Och så fick jag Vg+ på orienteringen (tänk om jag hittat de där 2 enkla kontrollerna, då hade jag kanske fått Mvg- !! That sucks).
Matteprov imorn, hoppas på Mvg där.

Oj då, nu åskar det. Måste stänga av datan nu.

(Mormor, du som inte förstår lika mycket som alla andra. Den här bilden har jag INTE tagit själv. Den är tagen från internet )


Godnatt <3 puss!
Tack för att ni läser min blogg.



Kommentarer
Jocke

haha jo men precis, bäst du göra de då;)

2009-09-28 @ 23:13:51
URL: http://djchrizzie.blogg
Lena

Vackert citat från filmen och väldigt sant också.



Kul att ha en sån duktig mormor som Karin som bloggar och använder datorn. Ni får väl ha en intensivkurs nån kväll där ni tränar på att söka och bifoga bilder från internet, är bergis på att det skulle gå hur bra som helst, eller hur Karin?



Nu ska jag på buggkurs om en stund, ha´t så bra!

2009-09-29 @ 17:54:47
Elin

Haha, va elakt att hänga ut mormor sådär. :O



Tycker att du borde ha följt med ner nu Julia.. skulle nog varit lite roligare för pappa med sällskap hela tiden =/



<3

2009-09-30 @ 00:46:15
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
Mormor

Hej Julia! (och hej Lena! Du är för gullig! Tack för de vackra orden!) Roligt att det går så bra för dig i skolan. Och så vet du ju med dig att orienteringen gick bra trots det lilla misstaget, som kan hända vem som helst!!! Puss och kram! Morfar och Mormor

2009-10-01 @ 09:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0