Orientering

Snart ska jag iväg på dans. Ska bara plugga lite först.

Vi hade övningsorientering idag och jag som var så taggad på det. Och så gick det så dåligt! Eller helt okej i alla fall. Jag trodde bara att tiden var ute (vilket den var). Så jag var tvungen att springa tillbaka. Hade nog hittad fler om jag sprungit ett tag till. Men jag ska göra bättre på fredag, det är då det gäller på riktigt! Satsar på mvg.

Idag i alla fall så sprang jag och eftersom jag är lite halvgalen så vill jag ta fågelvägen.. Genom massa granris och över stenar, vilket ledde till att jag skrapade upp benet lite grann och smällde i ansiktet i en gran och ramlade när jag hoppade ner från ett berg. Men annars gick det kanonbra.

Är förresten glad för att det är många som läser min blogg. Runt 14 varje dag! Väldigt kul. <3
puss


Kommentarer
antonht

hihi jag får minst 12-14 varje dag nu ;D dock gillar jag inte att det finns typ 1 gammal gubbe som kollar min blog :S han kommenterade idag! scary! men ah nice att du dansar mkt ;D

2009-09-23 @ 18:44:55
URL: http://antonht.wordpress.com
jocke:)

jag har ju då 22 just nu hih:) Men Julia hur är de me ansiktet nu då? såg inge fel på det idag, men kan ju inte se allt;)

2009-09-23 @ 21:31:24
URL: http://djchrizzie.blogg.se/
Joachim<3

haha, bara ärlig:D jo men som ja skrev i inlägget, ja o min käre vän stoffe som ja bloggar tsm med är ju då kungarna inom detta område, haha;) nä får sluta skryta på nu.. 29 nu om du ville veta ;O

2009-09-23 @ 22:54:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0