Spindel chock

Nu sitter jag och pluggar, har massa skit tills imorn. Spanska, engelska och svenska läxor. Och jag ska inte ens vara hemma ikväll ska iväg på kör. Apropå kör, jag har börjat i skolkören (jag skiter i om det är töntigt), jättekul!! Vi får sjunga galet bra låtar. Som Heal the world och fix you (coldplay). Grymt kul!! Det låter bra också. Men stämmor och allt.


Imorse på spanskan skämde jag ut mig ganska mycket. Jag satt framför Vera och Andréa och jag hörde dem säga att något var äckligt. Jag vänder mig om för att kolla och just då borstar de ner en sån där jätteäcklig "långben" spindel mot mig (för att de inte ville ha den på sin bänk). Allt det här sker diskret utan att någon märker något. Men det är när jag flyger upp från stolen och skriker som alla vänder sig om och kollar.

Men de är så äckliga!! Har typ världens spindelfobi och vad gör man när en spindel kommer flygandes mot en?



Puss. Nu ska jag fortsätta plugga



Kommentarer
Anonym

Tyvärr är spindelfobi ärftligt! Du har fått det från mig. Förlåt Julia! Men vågade du verkligen fotografera den på så nära håll? Det var modigt! Roligt med skolkören! Sjung på du bara! Pussar o kramar! Mormor

2009-09-22 @ 18:42:43
antonht

det där ser ut som en räka eller nått fast smal och annan form och långa ben ;P

2009-09-22 @ 20:43:33
URL: http://antonht.wordpress.com
Lena

Ta det lugnt Julia, jag hade också spindelfobi när jag var yngre, men det gick över av sig själv.



Nu har jag nog fått nån råttfobi istället, inte heller så kul, bara hoppas att det också går över!



Kram från gudmorsan Lena.

2009-09-22 @ 22:08:10
Julia :)

Åh vad skönt Lena, ja jag hoppas det går över för mig också. Råttor är söta, fast bara om de är i burar, haha.



åhh mormor, varför skulle jag behöva ärva det för!! Det är jobbigt. Och mormor nej, bilden har inte jag tagit. Den är tagen från google.

2009-09-23 @ 15:50:38
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Elin

Haha, lyckades inte Kina avskräcka dig? :P

2009-09-24 @ 18:52:45
URL: http://elinpelin19.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0