Påsken 2010

Elin och jag skrev lappar till varandra. En lapp leder till en annan och tillslut leder dem till ett påskägg. Mycket kul tycker jag.

Några av Elins lappar till mig:

"Här är det mest meningen att man ska sitta,
men en sovande Elin går det här ibland också att hitta"
(Soffan)

"6,12,9,14,7,15,18" (Flingor, jag tänkte också skriva siffror där motsvarande siffra motsvarar en bokstav i alfabetet, därför kunde jag lätt fatta vad hon menade)

 "Pajitas" (sugrör, märks att vi är syskon, båda gömde på samma ställe, fast hon under sugrören och jag bland dem som tur var)

Några av mina lappar till Elin:

"Ntsäa lpap hatitr du uednr Leduds krog" (Under Luddes korg)

"Räh rä ted tmrav nallem nakcolk (ac) 03:01 - 00:41" (uterummet, både Elin och jag gömde under fällen där mamma satt)

"It would be ironic if you died in this room" (vardagsrummet = livingroom, från ett skämt på facebook)


Det här fanns i ägget som vi hittade! Mycket bra ägg, bättre än godis!


Kommentarer
Marcusella

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-11-25 @ 15:23:13
URL: http://marcusella.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0