Två roliga dagar

Jag var till Miranda igår och träffade tjejerna. Vi hade såå kul! Vi gick bl.a. ut mitt i natten på en promenad (ungefär kl. 2), la oss mitt på gatan (som de gör i "The notebook") och allmänt flummade. Vi försökte släcka ett ljus med bara händerna och tyckte att det var sjukt läskigt, vilket det var!!
Men ja, det var en helt sjukt kul kväll. Jag filmade videor på min kamera, men jag är för dum för att fatta hur man lägger upp dem. Så tyvärr..

När jag kom hem idag var Elins kompisar Alex och Mats kvar. Så då spelade vi lite kort, rappakalja och blokus. Det var också jätteroligt, fast jag skulle behövt plugga, vilket det inte blev så mycket av idag. Hmm.. Aja, det brukar lösa sig i alla fall.

God natt!


Kommentarer
Mormor

Hej Julia! Du har skrivit så mycket och fått så dåligt med kommentarer så nu måste jag få till några rader. Tack för alla fina vårfoton. Dom blir man glad åt! Förstår ni har det härligt i uterummet. Det gjorde Pappa Ronny bra! Nu är det snart på tiden du tittar upp till oss medan vi kommer ihåg hur du ser ut! Det var så längesen! Puss o kram! Mormor o Morfar (17 år är absolut något alldeles speciellt! Jag kommer ihåg min egen 17-årsdag.. Jag började känna mig lite vuxen då minns jag.)

2010-04-12 @ 09:51:22
julia :)

Mormor! Ja, jag undrade just var alla kommentarer tagit vägen. Känns så tomt! Det är tur att du finns så att jag får något att svara på.



Det är riktigt härligt i uterummet och med våren. Ja, jag får komma upp och hälsa på. Eller så kommer ni ner hit och hälsar på på lördag. Det hoppas jag att ni gör. Din 17-års dag.. Det var inte igår det. Skulle gärna ha velat se dig i den åldern, du får visa några foton om du har några.

puss och kram

2010-04-20 @ 22:35:37
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0