1a luciatåget...

... gick väl helt okej. Kändes som att jag sjöng lite småfalskt ibland. Men jag är glad att det är över! :) Har ett till uppträdande imorgon. Sen ska jag till skolan klockan 07.00 på måndag och ha ytterligare ett uppträdande. Åh vad jag älskar luciatider. Fast ganska mysigt måste jag säga att det är i alla fall.


Luciatåg på skansen för ett antal år sen


Det var inget roligt uppträdande.. Ni kanske inte ser, men jag har stearin i hela mitt ansikte!


Årets uppträdande! (vi kör även lite vanliga låtar och jullåtar)


Rolig historiaavdelning..
"Ser du mannen där borta? Han var en gång alla tiders domptör. Hans stora nummer var att stoppa ena armen i gapet på ett lejon!!! Han brukade kallas för orädde Tom."
"Vad kallas han nu då?"
"....Enarmade Tom..." 



Kommentarer
Anonym

2010-12-12 @ 08:13:40
Lasse! :D (IA)

Hhshahah, visst skulle man! Jag skulle lätt vilka se vilka som skulle bry sig. Fett intressant! (a).



jaaa!! bilderna e as fiina :)

2010-12-12 @ 21:03:15
URL: http://andrealaszlo.blogg.se/
antonht

var det bara jag som tyckte att alla bredvid dig såg små ut xD? Fast nice att ha stearin i huvudet! Inget hitech där!

2010-12-12 @ 22:12:43
URL: http://antonht.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0