Esther

Hämtade Esther. Hon var söt idag, jättegullig. Hon var så glad för att hon fick rida på min rygg en liten bit på vägen hem så hon hjälpte glatt till att duka fram och plocka undan och allt vid middagen.

Vi lekte kurragömma, berättade hemlisar under en koja vi byggde, tittade lite på hennes lilla tv och flög flygplan. Helt plötsligt (då vi flög flygplan) kände jag nåt kletigt på min hals. Jag upptäckte när jag kollade upp att hon dreglade på mig!!! EUWW, vad ofräscht hahaha :P Fick springa iväg och tvätta av mig medan vi båda dog av skratt.

Läs det här, så gulligt som Esther sa idag:
Jag:
Esther, har du varit utomlands?
Esther: Ja, i Spanien, i USA.... och i skåne!
hahahaha, så sött :) hon trodde även att skånska var ett annat språk förut. Inte lätt inte...


Kommentarer
Nicholas

På tal om Skåne, en polare skickade det här till mig:

http://www.allweb.se/skane/

2010-12-14 @ 21:25:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0