Misslyckad julafton???

Trots att man ansträngt sig så för att få till de mest perfekta julklapparna blir det såklart något som blir misslyckat: 
* Elin och jag köpt samma sak till varandra (ögonbindel). Hade väl varit ganska bra om inte båda också köpt till sig själva. Nu har vi 4 st!!
* Boken vi köpte till mamma hade hon redan
* Eltandborstarna mamma köpte till pappa hade han redan köpt
* Ett av mammas paket till mig försvann spårlöst

Men det är ju inte paketen som räknas, så förutom allt detta var det jättemysigt!

Klicka på småbilderna för att få dem stora!

    



   



   



Paketen jag fick:

* Pengar (pappa ska alltid överdriva... inte nog med att vi fått en hel resa och att all mat och så är betalad... utan då får vi ytterligare drygt 200 euro... + 3000 kr in på kontot... Säger inte att jag inte är tacksam men man känner sig himla bortskämd!!)
* Skidglasögon (ska dock byta dem men det var en jättesnäll tanke... eftersom de är ganska dyra)
* Maaaassa strumpor haha
* Sidentights
* Forrest Gump (som jag inte sett!!!)
* Singstar
* Väska
* "Kropps-kit" (skrev kroppskit först men det lät inte bra... kropp-skit kan man ju läsa det som)
* Superöronproppar
* Foundation
* Smått och gott (massa bra saker som jag inte vet vad man ska kalla dem)...



Mest fail utav allt... Jag gav en till Elin (hade köpt en till mig också)... Upptäckte att hon gjort detsamma :(

Tack alla för allt :) Tack för alla God Jul sms, de blir man glad för :)
Hoppas ni hade en trevlig jul också!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0