Omegle

Var hos Linnea igår. Jättekul! :D Aslänge sen vi gjorde något. Vi tittade på "Allt för min syster", andra gången jag ser den. Börjar alltid gråta till den!! Sen tittade vi på lite andra klipp från youtube, man fastnar så lätt!

Linnea visade mig sidan: omegle. En jätterolig sida tycker jag! Man kan snacka med random personer i världen. Snackade just med en asgullig kines! Varnar er dock om ni kör med video. Vissa är lite halvkonstiga. Kör med text för att vara på den säkra sidan eller håll för bilden och "disconnecta" om det kommer någon konstig typ! :) Riktigt kul om man får någon riktigt snygg kille. Vi snackade med en snygg 21-åring från Brasilien igår :D Asrolig!


Kommentarer
Linnea

Haha ja det var riktigt roligt!! :D

Vi får sluta vara så dåliga på att ses (: <3

2010-12-04 @ 17:40:53
Frida

Haha, måste prova! :D



SV: Å vad roligt, vart ska du? :D



Kram

2010-12-04 @ 19:16:33
URL: http://fridajs.blogg.se/
antonht

Haha omegle! Den sidan är ju sjuk!

2010-12-06 @ 21:53:28
URL: http://www.antonht.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0