Stressigt liv

Jag är ledsen att jag inte haft tid att skriva något! Men har haft det väldigt stressigt den senaste tiden. Jag VET att det är mestadels mitt fel!! Jag vill göra allt som är kul (förutom skolarbetet som man måste göra!!) och tar på mig alldeles för mycket.

Fredag: gick upp 5, åkte till jordbro och grattade Miranda, jobbiga saker i skolan, överraskningsfest för Mirri.
Lördag: gick upp halv 8, hade repetitioner hela dagen, 2 konserter och nu ska jag till kyrkan och mysa lite!
Söndag: blir det också 2 konserter och ev. en avslutning med kören.
Dessutom kan man inte hålla sig ifrån omegle!! Det är så kul... men tiden försvinner så snabbt!!



Kommentarer
Emmy

Sv: Okej sjuuukt coolt.

ja jag saknar er också massor ! fina människor, och fina gotland..

2010-12-19 @ 14:18:37
URL: http://clemesfotboll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0