Uppträdanden!

Uppträdande på lördag i vendelsö om någon vill se... Jag sjunger solo på "White christmas", dock på svenska. Sjunger även stämmor till de flesta låtarna. Vi är en liten skitkör, men det kan vara roligt att se trots att vi inte är proffs. Vi har två avdelningar med skämt då vi klär ut oss lite och drar roliga historier. Sen är det vanliga låtar + jullåtar och ett luciatåg!

Ska även sjunga på fredag: "samson" och "heaven" på lakeside. Tror att det blir så i alla fall!! :D Karim och Modou frågade mig om jag ville sjunga.

Fråga mer om du vill veta nåt! :)


Kommentarer
Lasse! :D

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!!!! Förlåt, men jag tänkte börja skriva lite på min blogg igen. Och jag har gått in på min blogg lite då och då för att kolla om du hade svarat på mina kommentarer. Jag brukar alltid kolla på det första inlägget efterssom det va senast uppdaterat ( 9mån sen..) så fanns det inget. Sen nu, skulle jag kolla på några andra inlägg så såg det ovanligt många komentarer.. från 2st till 6st. Så står det.. Julia..julia..julia..julia!! HAHA, där har jag förklaringen! (a) ja, jag e seg.. :D

2010-12-07 @ 23:14:18
URL: http://andrealaszlo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0