Alla härtans dag.. <3

Ännu ett år utan pojkvän.. Jag börjar vänja mig... och jag klarar mig bra själv! Det är ändå bara nåt töntigt affärerna hittat på, hehe.
    Aja, Linnea, Freja och Natascha ska komma hit. Vi tänkte ta en promenad med Linneas och min hund och sen typ käka semlor och se på nån film. Det blir säkert mysigt!

Sen måste jag plugga också, men det känns ju kul att säga när folk frågade vad man gjorde. Vi har en filmanalys att skriva och jag fattar nada, fattar inte ens vem som är huvudpersonen och det är ju en kanon början. Sen har vi ett tråkigt samhällsprov om politik.. kan det bli värre..

åhh jo... det kunde det tydligen. När jag sitter här hemma ringer Elin från en fest här i närheten och ber mig komma och möta henne med några skor som hon kan ha. Så jag måste bege mig ut i kylan... Sen kom jag hem och var tvungen att hänga upp en tvätt. Måste även städa sen imorn (idag). Åh vilken rolig dag.

Aja, ser fram emot att träffa tjejkompisarna iaf, vi har alltid lika kul.
Och förlåt syrran för att jag var sur och dryg, men tror du fattar varför..


Kram


Kommentarer
Mormor

Och jag som skrivit en kommentar och så är den inte med! Försöker igen! Var glad att du har så många trevliga tjejkompisar! Inget går upp mot att ha roligt med väninnor. Det är viktigare än alla killar i världen! Så det så! Puss puss!

2010-02-22 @ 15:31:06
julia :)

Haha, så söt du är mormor!

Så sant så! Och familjen och släkten är också viktig. Puss och Kram

2010-02-22 @ 19:16:51
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Elin

Ja, lite väl grinig var du. Men jag uppskattar att du gick :D

2010-02-27 @ 02:31:10
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
julia :)

hehe, "lite" grinig ja.. :P

Jo, fast det hade ju inte tagit så mycket längre tid för dig att gå hem :p

2010-03-07 @ 15:32:34
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0