Slapp vecka

Sitter i mammas lägenhet nu. Är helt själv och trots att jag har en data, tv, musik och allt som jag har annars hemma (förutom mat då), så känns det lite tomt här. Saknar nog nån person här, lite tomt att vara här själv. Typ syrran! Hon är hemma i huset, förmodligen också helt själv. Men jag orkar inte gå hem i snövädret. I och för sig skulle jag behöva äta nåt innan jag går till kyrkan, ska vara där i 45 minuter sen ska jag vidare till Friaröster och sjunga! Freja var här innan hon gick till kyrkan för att ha hennes konfirmander. Då åt vi lite av vad som finns här, hårt bröd (utan pålägg) och gröt och sylt (utan mjölk!!). Aja, det är nåt i alla fall.

Har varit en väldigt slapp vecka den här veckan. Vi har haft projektvecka i historia, så grejen den här veckan är bara att skriva ett bra arbete som vi ska redovisa imorn om sveriges historia. Så det blir inte så mycket läxor. Känns så konstigt att komma hem och inte ha något att göra.
Förresten fick jag skitdåligt på geografiprovet förra provet också. Förstår inte hur jag lyckas!! Jag är nog menad att bara få G+ på geografin.. Jag får nöja mig med VG i geografi tror jag (för G tänker jag verkligen inte ha i ett enda ämne!!!!).


Friaröster, en gammal bild från övernattningen. Älgälgälgälgälgälgälgälg



Kommentarer
Elin

Nemen va sött ^^ Ja, jag var ju också ensam.

2010-02-27 @ 02:29:38
URL: http://elinpelin19.blogg.se/
julia :)

Jaa! ville verkligen gå hem till dig. Men orkade inte :p

2010-03-07 @ 15:33:58
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0