Bolliaden 2009-2010

Ja, tänkte att jag skulle skriva lite om bolliaden, lite sent. Men bättre än inte alls.

Jag tyckte att bolliaden var rolig, det var slappt. Vi gjorde inte så mycket, vilket var ganska skönt. Allt var i samma byggnad också, jättebra! Så slapp man gå ut i kylan och frysa. Förra bolliaden behövde vi gå ut för att komma till duscharna och håret frös ju till is efter duschen på vägen tillbaka. Så det var jag glad att slippa i år.

Jag var inte så taggad på att dansa det här året, i alla fall inte lika mycket som jag varit alla andra år. Men jag dansade i alla fall några danser. Temat på de olika danserna var bra tycker jag. Första dansen var det sockdans, ganska skönt för man behövde inte tänka på några speciella kläder. Och andra dansen var det disney, jag var Kajsa Anka och Miranda var Mimmi.



Jaa, jag orkar inte skriva så mycket mer. Det får räcka.
Gott Nytt År förresten!!


De fina raketerna som de sköt upp! (har faktiskt tagit bilden själv, sjukt kul med systemkamera på nyår)


Kommentarer
Magnus Ifver

Var är Jesus?

2011-03-07 @ 14:27:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0