Sommarlov!!

Nu har jag sommarlov och tid igen. Så nu ska jag börja skriva på bloggen igen. Ska fortsätta att skriva om betydelsefulla personer.
Och förresten, jag lyckades få MVG i ALLA ämnen i skolan.. 9 kurser tror jag det var. Shit, det hade jag inte förväntat mig. Så jag är jätteglad!!! Hoppas att jag lyckas få någorlunda bra betyg nästa år också.

Imorn drar jag till Uppsala över dagen med kyrkan. Och sen fortsätter lovet med roligheter.

Några saker som jag bestämt att jag ska lära mig under lovet:
* Spela gitarr (ackord, så man kan kompa sig själv.. speciellt öva in barreackord)
* Lära mig hur min kamera funkar (skulle vara kul)
* Ska läsa ur körkortsboken och lära mig skyltar och sånt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0