Bandkväll 2010

Idag har verkligen varit en lång dag. Gick upp 7 för att kunna plugga det sista till historiaprovet, skrev provet (gick helt okej.. hoppas jag får mvg). Hade en till lektion, gick till centrum, åkte hem solade och drack en smothie på altanen! Härligt. Sov ett tag, åt middag, spelade gitarr, gick till kyrkan.

Jag hjälpte till lite i kyrkan, ställde fram stolar så att folk kunde sitta. Tänkte gå till kyrkan tidigare än jag gjorde, men var så sjukt trött idag. Jag borde verkligen gå och sova lite tidigare!! Fick kommentarer och omdömen till alla ämnen i skolan idag, på spanskan fick jag höra det här "Lite trött har du verkat senaste veckorna, men det har inte påverkat dina studier i spanskan. Kanske lite vitaminer Julia? Eller bara lite vår..." Haha, inte bra inte bra.

Hur som helst, det var massa band och personer som spelade. Kul att höra! Jag tycker att det är skönast då folk sjunger lite akustiskt, lugna låtar. Så kan man snacka lite medan och vila huvudet. Jobbigt då folk skriker och kör på högsta volym.

Dagens roliga (går till Micke igen)
I kyrkan
Jag: Micke, har du tejp?
Micke: Ser jag så häftig ut?

Du är så rolig så.

Imorgon blir det teater med Lotta och Miranda. Brukar aldrig gå på teater så det ska bli kul. Vi ska se "bröderna lejonhjärta", det var typ gratis.



Kommentarer
Martha1978

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-05-17 @ 12:30:10
URL: http://martha1978.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0