"En typisk Julia-dag"

Har varit en typisk "Julia-dag" idag. Var till skolan, hade svenska dramaseminarie, gick helt okej. Sedan hade vi även gympa då fick jag gymma. Kändes ganska skönt. Däremot känner man sig inte lite utklassad om man kör med vikt 60 på en benövning och sen kommer Eddie och tar det mesta som går, 150 tror jag det var.. och inte nog med det!! + Viktors vikt, eftersom Viktor ställde sig ovanpå vikterna! Helt sjukt. Det blir typ nästan 240 kg.

Efter skolan gick jag lite i centrum med syrran. Kul att hon har börjat komma upp samtidigt som mig och även slutar nästan då jag slutar. Så får man lite sällskap!
Vi roade oss med att blåsa bubblor med några tuggummin som jag köpte, väldigt kul. Men jag sög på det. Väl hemma satte jag mig för att vila framför tv:n. Upptäckte att "förhäxad" gick! Shit, vilken nostalgi! Kollade på det hela tiden när jag var yngre.

Gick till kyrkan för en ledarträff och efter det har jag spelat gitarr här hemma. Nu är det dags för lite plugg!

Dagens roliga:
I kyrkan
Micke: I vilket rum har vi lianerna?... I reprummet.
           Där kan vi även ha knutpunkten!
  

Bild från kroatien. Jag vill utomlands! Pallar inte med allt slask här...        

Hej då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0