Gårdagens lilla roliga

Tänkte skriva det här igår men då hade jag så himla mycket att göra (har ganska mycket nu också men aja... lära väl ändå sitta uppe tills minst 12 i alla fall).



Elin har några hantlar som jag gav henne för några år sedan, men nu används de inte speciellt ofta till det syftet de är till för. Men hantlarna står i en box som är väldigt praktisk både för att trycka ihop bastudörren när man bastar och för att hålla Elins dörr öppen (eftersom hantlarna väger lite så blir det ett bra motstånd).

Vid matbordet
Elin: Ni får ta och ställa tillbaka mina hantlar efter ni har haft dem som stöd till bastun, det är väldigt jobbigt att behöva bära dem tillbaka till mitt rum hela tiden (avståndet mellan bastun och Elins rum är i och för sig 1 eller 2 meter).
Jag (som känner mig träffad): ... Men de är ju faktiskt till för träning.



Hehe. Nu återgår jag till plugget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0