Gården och lejonkungen

Var hem till Natascha igår. Hennes kompis Conrad kom dit också, han var trevlig. Väldigt social och rolig att snacka med.
Vi gick till gården där på dalarö och tittade på en live-konsert. Värsta stora händelsen där på dalarö tydligen. Men det var faktiskt fett kul. Skulle blåsa i en sån där grej för att se om man druckit. Hade värsta problemet med det, för alla stod och kollade på mig när jag skulle blåsa. Så jag började fnissa varje gång jag försökte.
Träffade alla Nataschas vänner och Elise och Jenni var där också.

Sen drog jag, Conrad och Natascha hem till Natascha och kollade på Lejonkungen och åt Ben & Jerrys och åt godis till lejonkungen. Kovu är snygg!


Kommentarer
JENNI

fett mysigt, lejonkungen äger ju :D blev fett glad av att se dig där :D

2010-03-29 @ 00:54:12
URL: http://hairlessmonkey.devote.se
Elin

Men julia.. man erkänner inte bara sådär att man tycker att ett tecknat lejon är snyggt :P

2010-03-30 @ 02:33:34
URL: http://elinpelin19.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0