Okay... well that wasn't creepy

Kul att när man sitter helt själv på sitt rum mitt i natten så hör man nåt som låter. "Ludde" tänkte jag att det var först. Så jag brydde mig inte speciellt mycket om det. Strax efter det låter det igen, som ett skrapande ljud. Som att nåt släpas på marken.. okej, lite konstigt? Jag tänker att det kan vara min datastol (som är rullbar). Att hjulen kanske låtit en aning.

Efter att jag forfarande hör det skrapande ljudet vänder jag mig om för att titta. Då ser jag att min kameraladdare som ligger på min byrå, och som jag slarvigt bara dragit ut från väggkontakten (så att sladden fortfarande ligger på marken) röra på sig. Sladden tillhörande laddaren släpas över golvet medan själva laddaren ligger kvar på byrån och rör på sig lite.

Sånt kan ju göra en lite rädd vill jag säga. Var tvungen att sätta mig i sängen för att jag blev lite rädd nu.. Någon annan som tycker att det känns tryggare i sängen även fast om det var något skulle det vara lika farligt där!


Nej, det var väl en pik från andarna att jag skulle sova. Skola imorn, så det är bäst att jag får lite sömn.


Kommentarer
Elin

I do, I do!!! hehehe :P

2010-03-11 @ 12:18:32
URL: http://elinpelin19.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0