Sportlov, sammanfattning

Ja, nu är sportlovet snart slut. Kan inte fatta att det går så fort! Helt sjukt.
Jag ska berätta lite vad som har hänt:


BASTU:
Jag och Freja har bastat.

Tips: Ha inte gamla ljus tända då.. De smälter


KOMPISAR:
Jag har varit med massa kompisar.

Tjejkväll med dem på bilden
+

Elise (till vänster)

Var med Freja, Miranda (bakom, syns inte eftersom jag är så bra på att fota) och Lotta. Vi fixade ett litet födelsedagsfirande för Emmie.

Emmie kom senare. Hon fick halsbandet (som syns på bilden och tröjan hon har på sig).

Bättre bild på tröjan. Den är inspirerad av vårt armband som vi gjort. Men vi har bytt ut färgerna på pärlorna till första bokstäverna i våra namn. Runt omkring står det: "Du kommer alltid ha en plats i våra hjärtan ♥".
Freja målade på en tröja som vi köpte.


ROMME:

Jag var till romme och åkte skidor. Åkte med Freja och Jennie.

Och även med Inez, Lucas och Johan.


SYRRAN:

Har ingen bild på just det. Men har suttit och snackat väldigt mycket med syrran under lovet. Ganska mycket på spanska också.. Elin och jag vill åka till spanien i sommar. Skulle vara väldigt kul. Kan man lära sig mycket. Men får se, har knappt tid eller pengar.

PLUGG:
Jag har faktiskt pluggat mycket också. Läst ut hela Hamlet. Ska svara på några frågor om den idag. Har gjort geografi-uppgiften tillsammans med Freja. Ska göra klart historian och religionen idag. Och även se om jag hinner läsa lite ur engelska boken.

GITARR:
Jag tycker jag har lärt mig i alla fall lite mer!


Kommentarer
Natascha

Haha eller hur:D



Seru hur många kommentarer jag fått:D! Och läs dem från andra rybak fan! Dem känner honom.. OCH jag börjar snart gråta..<33

2010-03-07 @ 16:06:13
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0