Armbandsgänget <3


(Från vänster) Lotta, Freja, Emmie, Jag, Miranda

Ni tjejer är bara så underbara. Så otroligt söta allihopa! Alla är så olika men ändå så lika (och jag överanvänder "så"). Alla behövs, skulle aldrig putta ut nån från vårt gäng. För tar man bort en pärla faller hela armbandet sönder. Jag hoppas verkligen att vi kommer att hålla ihop länge, sitta på ålderdomshemmet tillsammans!
    Har galet många roliga minnen tillsammans med er! När vi gick ut mitt i natten och la oss mitt i vägen, då Miranda berättade sin roliga ljusberättelse, det är nog typiskt vår humor. Haha, jag dog den kvällen! Eller när vi sov i årsta, gick ut och tog en promenad i regnet och Lotta (var det va?) slickade mig på kinden efter att jag dansat (smakade gott va?). Att få fira nyår tillsammans med er! Att stiga upp sjukt tidigt för att ta sig hem till er och gratta er! Alla våra tjejkvällar, de är oräkneliga och varenda en är olik den andra och vi har alltid lika kul. 
    
Skulle vara sjukt kul om vi kom iväg nästa sommar och åkte till Grekland. Det skulle vara helt underbart. Tänk er, sola på dagarna, gå ut på nätterna, bara snacka och umgås. Åh, det skulle vara så roligt!!



Freja: Det var bara du och jag från början. Du och jag har hållt ihop i en evighet nu! Jag är så glad att jag har dig, du förstår dig precis på mig. Bara genom blickar kan vi kommunicera, vilket kan vara behövligt i många olika situationer. Du märker alltid allt som ingen annan märker (om jag har nya kläder eller har blivit minsta lilla brun). Du behövs verkligen, jag känner mig tom utan dig. Det är så lätt att vara med dig, det känns inte ansträngt på något sätt. Man kan sitta tyst som en mus eller babbla på som en galning, det känns skönt båda två! Love you Freja!! Fortsätt vara den du är!


Haha, Freja jag var bara tvungen att ta den där första bilden. Haha <3 Jag vet att vi är otroligt charmiga!

Miranda: Du började vara med Freja och mig och det var bara vi 3 ett bra tag. Du är världens snällaste och gulligaste person Miranda. Tycker om dig jättemycket! Vi har fått bättre kontakt genom alla dessa mormonläger jag varit med på. Tycker att det är tråkigt att jag inte kan följa med på bolliaden den här vintern!! Och att det inte heller blir nåt svung. Har varit så sjuukt roligt att umgås med dig på alla läger. Haha, tänk hur roligt vi hade med Annika då vi skulle ta de där bilderna på oss (första bilden här nere). Vi fick ju några bra tillslut, men du måste komma hit så vi får kolla på de andra igen. Det är så sjukt kul att se, nästan på varenda bild blundar eller gör någon nåt skumt, haha. Verkligen, tack för att du finns!



Emmie: Sedan kom du till vårt lilla gäng. Du har förändrats en hel del måste jag säga. Men gillar dig vilken stil du än har. Kommer ihåg i början då vi började vara, när vi skulle träffas bara du och jag.. det var ganska stelt, haha. Du var så osäker. Om jag frågade dig vad vi skulle göra sa du 90 % av gångerna "det spelar ingen roll" eller "jag vet inte". Haha, inte lätt inte. Men himla kul hade vi ibland, haha. Shit, vårt spindelspel på internet! Sjukt kul. Aa, du är sjukt rolig att vara med! Du har verkligen utvecklats och nu är det hur lätt som helst att prata med dig! Du är en otroligt mysig tjej att vara med!



Lotta: Du kom till oss för inte så länge sen. Men det känns som att jag har känt (kännt? mvg i stavning... not) dig i en evighet. Du är jättesocial och kan vara jätteflummig. Haha, din rygg! Du är bara för rolig, visst var det väl jag som upptäckte det roliga med den? 
    Du är en jättemysig tjej! Är så roligt då du spelar piano så vi kan sjunga låtar till det, med massa stämmor. Vår egna lilla kompare (?? haha). Du är seriöst grym både på att sjunga och spela! Och vi älskar dig och Miranda trots att ni älskar att sjunga falskt! 
    Min lilla hkk-partner också. Shit va grymma vi var! (eller?..) Får mig att tänka på när vi skulle laga mat hemma hos dig och Emmie råkade hälla i för mycket krydda så hela köket osade igen!! Usch vad det stank, men det var sjukt kul i alla fall.
    En sak är säker, man har garanterat roligt om man är med dig i alla fall! Du är underbar (jag överanvänder ordet underbar, men det är för att ni alla är det!!)!!! Love you!!


Tanken med bilderna var att jag skulle ha en bild med personen+mig, en flummig bild och en fin bild. Däremot gick inte det på dig Lotta.. Hade inte en ENDA bild på bara dig och mig! Sjukt!! Det får vi fixa snart, men just nu får det bli en söt bild på dig och Miranda. Och snodde din söta bild från facebook också.



Tjejer, nu får vi se till att träffas oftare!! Efter skolan eller vad som helst nu när alla går så nära varandra!
<3<3 Puss och kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0