Engelska nationella

Det gick inget bra på nationella idag (eller rättare sagt igår), vi hade "reading and listening". Reading gick okej, jag fick först panik då jag satt och skrev och misstolkade tiden. Jag trodde att jag bara hade 10 minuter kvar då det var 1 timme och 10 minuter kvar, det blev en glad överraskning när jag kom på det. Listening var bara allmänt hemskt, jag kan inte koncentrera mig. Jag tänker hela tiden att jag måste lyssna för man fick bara höra allt en gång (förutom en text) och då gäller det att lyssna noga. Men sen tappar man bort en sak de säger då man skriver ner svaret på den förra, så allt blev lite kaos.

Imorgon är det jogg + fotboll på gympan. Kan det bli värre? Uhh, jo faktiskt, veckan efter det är det ju konditionstest. Usch!!

Taggar inför dansen på lördag! Ska bli sjukt kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0