Familjen<3

När jag ändå håller på att berömma min syrra för att hon är så snäll och hjälper mig med allt kan jag även säga att jag älskar hela min familj, de är helt underbara. Jag tänker skriva långa blogginlägg om hur mycket de betyder senare men nu ska jag bara säga något som pappa sa ikväll.

Observera att vanliga föräldrar brukar vilja att barn går och lägger sig tidigt.... våra föräldrar är inga vanliga föräldrar.
Elin: Nej, jag tror jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll!
Pappa: NEJ! Inte du!! Minst till 2 ska du sitta uppe. Det kommer någon bra film då tror jag.


(Och nej, jag driver inte. Han sa faktiskt så, haha helt sjukt.. däremot borde jag gå och lägga mig tidigt ikväll, men det kommer inte hända)


Kommentarer
Gudmor Lena

Ja, ni är gullepluttar hela familjen, det tycker jag också. Kul att du och Elin letat er in till stan och suttit och käkat glass i Kungsan. Antar att ni såg de helt underbara körsbärsträden som blommar för fullt, det är ett nöje att se dom varje vår. Hoppas du får sommarlov snart, verkar körigt i skolan. Kram från mig.

2010-05-11 @ 22:24:06
Elin

Haha, ja pappa är rolig han :P

2010-05-13 @ 20:17:29
URL: http://elinpelin19.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0