Håll ut...

Nu gäller det verkligen att stå ut de här sista veckorna, trots att allt är så jobbigt att jag håller på att bryta ihop. Jag vet att jag tagit på mig för mycket saker, men vad ska man göra? Jag vill ju hinna med så mycket som möjligt i mitt liv.
     Idag hade jag religionsprov, som gick sjukt dåligt. Jag lär inte få mvg på det men kanske i religionskursen i alla fall (eftersom det gick så bra på förra provet). Jag tror det gick dåligt för att jag inte fick lika mycket hjälp från Elin den här gången. På varenda prov som varit den senaste tiden har jag fått sjukt bra resultat, väldigt mycket tack vare Elin. Behöver dig mer än du anar syrran! Fick faktiskt mvg+ på mitt geografiprov, det behövdes!

Imorgon har vi konditionstest och det kommer bara kännas förnedrande. Se alla klasskompisar varva en, varv för varv.. Inte kul. Synd att man inte kan få hjälp från syrran att förbereda sig inför det! Dessutom har vi matteprov (nationella) och samhällsinlämning, nutidsfrågor om alla nyheter som hänt under en veckas tid (jag har ingen aning vad som hänt)... Nej, jag orkar inte med mitt liv.

Idag var jag bara så sjukt stressad över allt som behövdes göra. Jag skulle gå till kyrkan på ledarträff, gå på estets solokonsert, gå ut och springa, plugga.. Så när Elin frågade om vi inte kunde åka in till kungsträdgården och bara sitta i solen och käka glass bestämde jag mig för att släppa allt och bara ta det lugnt. Ni har ingen aning om hur otroligt skönt och uppskattat det var, jag vet inte hur många gånger jag sa "underbart"
     Nu känns det inte alls lika stressigt, men jag är fortfarande jättetrött (gick och la mig vid halv två igår natt och det var tidigt!).

Nu är det back on track sista pluggkvällen innan minilovet, längtar dit! (Tack Jesus för att du dog och steg upp till himmelen så vi kunde få de här två lovdagarna, de behövs!) Sen är det bara några veckor kvar, håll ut!!




Sjukt god yoghurt med topping och jordgubbar m.m.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0