Mamma <3



Nu kan man inte välja vilken familj man vill hamna i, man hamnar där man hamnar. Men hade jag fått välja hade jag definitivt valt denna. Det finns ingen annan familj som ens skulle vara i närheten av vår familj, den är helt klart bäst.

Mamma, du skulle lika gärna kunna vara en kompis till mig. Du är så rolig att berätta saker för, du är så ungdomlig. Man kan säga precis vad som helst till dig. Det gäller bara att få dig att lyssna, för du vill gärna berätta saker om ditt liv också, men det är kul det med.
     Seriöst så måste du vara den roligaste mamman ever, jag har fortfarande ont i min mage för att jag skrattade så mycket (okej, lite av det onda kanske kommer från Elins hemska träningspass!!). Haha, "myrors pingpong-match" och dina krampande tår, det måste ha varit det roligaste på väldigt länge. Really, that made my day!! (Svårt för er andra att fatta, men sjukt kul var det i alla fall).

Jag ångrar inte det jag sa när jag var 7 år. Du är den bästa mamman och jag önskar att jag kommer att bli en lika bra mamma till mina barn som du har varit för mig.

Jag är så glad att du kommer hem och är här med oss trots att du och pappa är skiljda, att ni kan vara vänner. Det betyder sjukt mycket för mig att ha dig här hemma, jag tror inte du anar hur mycket!

Du vet att jag alltid älskar dig trots de gånger då jag inte helt agerar som att jag gör det. Don't leave me, my life would suck without you! <3 <3








Kommentarer
mamma

WOW, TACK !!!! Det var den finaste kärleksförklaringen jag någonsin fått!!! Jag älskar dig så oerhört mycket också <3<3<3

Du är en sann glädjespridare med mycket kärlek inom dig.

Jag tycker det är jätteroligt att göra saker tillsammans med dig. Du har en riktigt härlig humor!

Jag kommer alltid att finnas i din närhet. Mitt liv skulle vara mycket fattigare utan dig!

Pussar och kramar i mängd <3<3<3 mamma

2010-05-26 @ 20:00:38
URL: http://juliacastlin.blogg.se/
Julia

Aw, tack mamma!! <3 du är underbar!! och det där värmde!

Ser fram emot att spendera sommaren tillsammans med dig. Tror att vi kommer att ha sjukt kul!!! :D <3

Kul att ta en promenad med dig idag. Tyckte jag faktiskt!



(PS. glöm inte att ändra URL/Bloggadressen innan du skriver en kommentar. Den är mening att länka till din blogg.. Men du har ingen och nu länkar du till min. Men det gör inget, får ha en datorkurs med dig sen)

2010-06-14 @ 23:45:31
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0