Mormor och Morfar <3



Ni är världens sötaste! Jag tycker att det är så synd att jag inte träffar er oftare än vad jag gör. Jag är dålig på att komma och hälsa på trots att jag har så nära till er från min skola. Älskar att spela kort tillsammans med er, ni är så otroligt roliga. Vi har alltid lika kul varje gång, ni borde komma hit oftare (som ni gjorde förut). Ni är så lätta att umgås med.
   
Ni är så snälla, ni är precis som morföräldrar ska vara. Omtänksamma, bryr er alltid om alla andra. Man är alltid välkommen hem till er och ni uppskattar minsta lilla man ger eller gör för er. Det är så lätt att göra er glada. ("Nämen farsan, nu får vi skämmas", som mormor brukar säga under jularna. Men skämmas tycker jag inte att ni ska. Ni förtjänar precis allting som ni får och mer därtill) 

Med er och hos er har man varit ända sen man var liten. Vi har tältat på er tomt och varit på många olika semestrar tillsammans. Vi har firat jul med er och ni har varit med på födelsedagsfiranden m.m.. Vi har pratat i telefon och morfar har skjutsat oss i skottkärran när vi var mindre. Ni har ställt upp på att vara barnvakt till oss då vi var mindre och hundvakt till Ludde då vi åkt bort. Ni har varit och är en stor del av mitt liv.

Ni kommer alltid vara den bästa Mormorn och den bästa Morfarn! Ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. 










Kommentarer
Natascha ♥

Vad söta!!!!:D



Tack för kommentaren du är så sööööt!!<3

Jag har öroninflammation! men kommer nog i morgon!<3

2010-05-31 @ 18:05:00
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/
Julia

Visst är dem? :D underbara. Så roliga <3



Haha, DU är söt ^^<3

aa, stackare :S<3

2010-06-14 @ 23:38:24
URL: http://juliacastlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0