Pappa <3



Förutom att du är så sjukt brun, (vilket gör att jag känner mig som en blekfis även fast jag ligger och pressar en hel dag) så finns det ingenting som gör att jag skulle vilja byta ut dig mot en annan pappa!!

Du måste vara den snällaste pappan som finns. Det finns nog ingen annan som är så omtänksam och snäll som du är. Du tänker verkligen på oss i familjen, på att vi ska ha det bra. Du ställer alltid upp! Offrar dig alltid. Skjutsar oss överallt, även fast jag vet att det inte är bra, man blir lite bortskämd då. Men ibland är det bara så himla skönt att få sova en extra halvtimme på morgonen och sätta sig i en varm bil (speciellt under denna kalla och långa vinter). Det är guld värt. 
   Det finns alltid mycket och god mat här hemma. Du är generös med att köpa massa saker till oss istället för att lägga pengarna på något till dig själv. Det borde du faktiskt göra oftare (tänka mer på dig själv).

Dessutom är du riktigt rolig. Du kan säga jätteroliga saker! Haha, som idag när du misstolkade Elin.
Jag: Jag vill ha äpplen.
Elin: "Finfina äpplen" (som är ett citat från något barnprogram typ)
Pappa: Jo, det finns visst äpplen (trodde Elin sa: "Finns inga äpplen")
Nej, men det är inte lätt pappa att leva med bara tjejer. Speciellt inte Elin och jag som pratar så fort.
Och det här var kanske inte det roligaste du sagt. Men jag kommer inte på så mycket just nu. Mitt minne är bra, men det är också kort. Men jag uppskattar i alla fall att du är så rolig!

Jag hoppas det blir av att du, jag och Elin åker någonstans i vinter. Skulle bli jättekul tror jag! Vi skulle verkligen kunna ha roligt tillsammans vi tre. Och det är klart att jag uppskattar resan, det spelar ju egentligen ingen roll vart vi åker. Resan blir ju vad man gör den till och jag är säker på att vi skulle göra den till en sjukt bra resa oavsett vart vi åkte.

Hoppas du vet att jag tycker om dig jättemycket även fast jag blir sur ibland (speciellt då vi övningskör, vilket vi ska göra imorn). Du är absolut den bästa pappan i världen! <3 älskar dig!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0