Stressig period

Just nu är det mycket som händer. Det är köruppvisningar, dansuppvisningar, nationella prov och vanliga prov (alla kurser avslutas ju snart), kyrkan, ungdomsråd m.m.
Jag sitter just nu och försöker plugga till ett geografiprov, det MÅSTE jag verkligen få mvg på annars kommer jag max få vg i kursen.. Imorgon är det engelska nationella. Listening and reading, får se hur det går.

Upptäckte att vi har konditionstest nästa vecka. Woho... Faktiskt var jag ganska duktig och bestämde mig just därför för att ta en springrunda. Jag stannade inte en enda gång! Var ute i ungefär 12 minuter. Hehe, jag tyckte i alla fall det var bra, men har sämst kondition. 


Har missat att skriva lite roliga citat som sagts undet veckan, så här kommer dem:

På bussen
Jag(berättar om min argumenterande text som jag skrev, handlade om skoluniformer)
... Status kommer alltid att mätas i olika saker, om det inte är för kläderna kommer det vara för t.ex. klockor... (tänker efter och kollar på min klocka). Jag skulle inte ligga så bra till i så fall (min klocka är väldigt sliten).
Rebecka: Nej, och jag skulle ligga ännu sämre till. Jag har ingen klocka alls.
Jag: Då skulle du vara urfattig.
(Det roliga var att när Rebecka sa "det var fyndigt" fattade jag inte själv vad jag sagt..)

----------------------------------------------

Hos Miranda
Freja: Åh, den här låten var bra. Den ska jag lägga till i min spotifylista.
Jag: (Instämmer) Det gäller bara att komma ihåg vad låten heter.. jag brukar alltid glömma låtarnas namn.
Freja: "Don't forget" (Vilket var namnet på låten)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0